ЗДОРОВʼЯ - НАЙБІЛЬША ЦІННІСТЬ!

Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоровʼя. 💪

 З метою формування однієї із складових професіоналізму майбутніх вихователів ЗДО- здоровʼязбережувальної компетентності, в Олександрійському педагогічному фаховому коледжі імені В. О. Сухомлинського для здобувачів освіти 110 та 30 груп спеціальності 012 Дошкільна освіта (керівники навчальних груп Олена Бикова, Анастасія Слободніченко) проведено виховну годину інтерактивного спілкування «Здоровʼя - найбільша цінність!»👩‍🎓👩‍🏫👩‍⚕️

Студенти виконували завдання вікторини на мультимедійних роздаткових дошках, вправи “Складові здоров’я”, “Кроки до здоров’я”, “Правда - неправда”, брали участь у фізичних активностях, пригадали приказки та прислів’я про здоров’я, завзято обмінювалися думками щодо шкідливих та корисних звичок, складових здорового способу життя, визначали як можна подбати про фізичне та ментальне здоров’я. 🏓🩺

Дбати про здоров’я - актуально і модно. Будь в тренді - залишайся здоровим!🏋️‍♀️⛷️🥗🥝🍏

Немає коментарів:

Дописати коментар

  ЗДОРОВʼЯ - НАЙБІЛЬША ЦІННІСТЬ! Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоровʼя. 💪  З метою формування однієї із складових професі...