Завершення методичної декади циклової комісії викладачів психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського відбулося 03 жовтня 2025 н.р. спільним зібранням педагогічного складу коледжу та здобувачів освіти.
Вісник мав форму інтерактивного освітнього простору, у
межах якого викладачі представили власні напрацювання, теоретичні погляди й
практичні рішення щодо вдосконалення освітнього процесу.
Цей розділ став своєрідною візитівкою учасників. Педагоги та студенти поділилися власним баченням покликання вчителя, професійних цінностей,
педагогічних принципів і натхненням, яке дарує робота з дітьми.
💬 Тут звучали слова про любов до професії, віру в дитину та важливість
щирості у педагогічній взаємодії.
📗 2 сторінка: “Теоретична складова освітньої діяльності” (Васильчак
Я.В., Кузьменко С.О.)
На цій сторінці було представлено ключові ідеї з
психолого-педагогічної теорії, сучасні підходи до навчання та виховання,
результати досліджень у сфері педагогіки й психології.
Учасники мали можливість обговорити актуальні питання: гуманізацію освіти, педагогіку
партнерства, інноваційні технології навчання, етичні орієнтири вчителя XXI століття.
Розділ став простором для презентації практичних кейсів,
авторських методик, інтерактивних форм навчання та виховання.
Учасники ділилися досвідом впровадження ігор, тренінгів, методів критичного
мислення, технологій формувального оцінювання та інтегрованих занять.
Це сторінка творчості, креативу та педагогічного
натхнення 🌟
Учасники представили власні “родзинки” — ефективні прийоми мотивації, цікаві
освітні проєкти, авторські вправи, нетрадиційні форми взаємодії зі студентами.
Розділ продемонстрував, що сучасний педагог — це не лише фахівець, а й творець,
мотиватор і психолог одночасно.
Фінальна сторінка об’єднала обговорення шляхів формування
ключових і професійних компетентностей здобувачів освіти шляхом "Поради від серця".
У центрі уваги — практичні стратегії реалізації компетентнісного підходу, роль
інтегрованих уроків та занять, міжпредметних зв’язків, проєктних технологій і самооцінки
у розвитку сучасного учня.
🔸 Підсумки заходу:
Інтерактивний вісник «Педагогічний хакатон» став не лише методичним заходом, а потужним
освітнім форумом, який сприяв розвитку професійної рефлексії, обміну
інноваційним досвідом та зміцненню педагогічної спільноти.
💡 Педагогічний хакатон довів:
👉 освіта — це простір співтворчості;
👉 учитель — головний архітектор розвитку особистості;
👉 педагогічна майстерність — це поєднання знань, серця і натхнення.
Немає коментарів:
Дописати коментар