Літта МАКСІМОВА, заступник директора з навчальної роботи, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського
Якість освіти в Олександрійському педагогічному фаховому коледжі імені В.О. Сухомлинського залежить від того, наскільки ефективно поєднуються теоретичні знання та практична підготовка студентів. Особливо це важливо в межах освітнього компонента «Педагогіка з основами корекційної педагогіки (дефектології)», адже майбутні фахівці мають не лише знати закономірності розвитку й виховання дитини, а й володіти вміннями роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
Основні шляхи
забезпечення якості навчання:
Компетентнісний підхід – орієнтація не лише на знання, а й на розвиток професійних компетентностей:
уміння діагностувати труднощі розвитку, добирати методи корекційної роботи,
будувати індивідуальну освітню траєкторію.
Інтеграція теорії та практики – використання аналізу педагогічних ситуацій, практичних занять із моделюванням
уроків, тренінгів, педагогічних задач.
Інклюзивний контекст – розгляд усіх педагогічних тем крізь призму інклюзивної освіти, формування в
студентів толерантності, готовності працювати в команді з психологом,
логопедом, асистентом учителя.
Використання сучасних освітніх технологій – мультимедійні презентації, інтерактивні платформи, відеоаналіз педагогічних ситуацій, що сприяють підвищенню мотивації
студентів.
Рефлексивна діяльність студентів – ведення навчальних портфоліо, щоденників професійного зростання, самооцінка
виконаних завдань.
Моніторинг і зворотний зв’язок – регулярна діагностика рівня знань, анкетування студентів щодо ефективності
занять, врахування їхніх освітніх потреб.
Немає коментарів:
Дописати коментар