ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

 


Літта МАКСІМОВА, заступник директора з навчальної роботи, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського


Якість освіти в Олександрійському педагогічному фаховому коледжі імені В.О. Сухомлинського залежить від того, наскільки ефективно поєднуються теоретичні знання та практична підготовка студентів. Особливо це важливо в межах освітнього компонента «Педагогіка з основами корекційної педагогіки (дефектології)», адже майбутні фахівці мають не лише знати закономірності розвитку й виховання дитини, а й володіти вміннями роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.

 Основні шляхи забезпечення якості навчання:

Компетентнісний підхід – орієнтація не лише на знання, а й на розвиток професійних компетентностей: уміння діагностувати труднощі розвитку, добирати методи корекційної роботи, будувати індивідуальну освітню траєкторію.

Інтеграція теорії та практики – використання аналізу педагогічних ситуацій, практичних занять із моделюванням уроків, тренінгів, педагогічних задач.

Інклюзивний контекст – розгляд усіх педагогічних тем крізь призму інклюзивної освіти, формування в студентів толерантності, готовності працювати в команді з психологом, логопедом, асистентом учителя.

Використання сучасних освітніх технологій – мультимедійні презентації, інтерактивні платформи, відеоаналіз педагогічних ситуацій, що сприяють підвищенню мотивації студентів.

Рефлексивна діяльність студентів – ведення навчальних портфоліо, щоденників професійного зростання, самооцінка виконаних завдань.

Моніторинг і зворотний зв’язок – регулярна діагностика рівня знань, анкетування студентів щодо ефективності занять, врахування їхніх освітніх потреб.

 Забезпечення якості освіти в межах освітнього компонента "Педагогіка з основами корекційної педагогіки (дефектології) можливе за умови системності, інтеграції практичного досвіду та сучасних педагогічних технологій, а також формування в студентів готовності працювати з усіма дітьми – незалежно від їхніх можливостей і потреб.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

  Літта МАКСІМОВА, заступник директора з навчальної роботи, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист Олександрійського пе...