НАУКОВО-СТУДЕНТСЬКЕ ТОВАРИСТВО "МАТЕМАТИЧНІ ЦІКАВИНКИ". ЗАХИСТ ПРОЄКТІВ

Робота гуртка здійснюється шляхом залучення студентів до самостійної та колективної наукової роботи, яка спрямована на задоволення творчих та наукових інтересів учасників освітнього процесу. 

Здобувачі освіти випускних груп спеціальності 012 Дошкільна освіта цікаво і з користю проводили свій вільний час, обмінювалися досвідом та оригінальними ідеями, одержували методичну допомогу, консультації та поради від керівника НСТ (викладача комісії психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання Слободніченко А.І.), а також  на підсумковому засіданні гуртка презентували свої проєкти:
 
Ігошина Аделіна працювала над темою «Особливості формування кількісних уявлень у дітей різних вікових груп», теоретично обгрунтувала послідовність розвитку кількісних уялень у дошкільників та практично продемонструвала застосування дидактичних вправ та ейдетичних засобів для формування уявлень про число та кількість в кожній віковій групі ЗДО. 

Назарова Злата  досліджувала «Сучасні підходи до логіко-математичного розвитку дошкільників». Здійснила аналіз психолого-педагогічної літератури та практично апробувала такі інноваційні технології: блоки З. Дьєнеша, лічильні палички Дж. Кюїзенера, коректурні таблиці Н. Гавриш, ігри В. Воскобовича - шнурівка, Геоконт.

Шаповалова Олена працювала над дослідженням проблеми «Технології сенсорного розвитку дітей дошкільного віку» та зазначала, що збагачення сенсорного розвитку становить інтелектуальну базу розвитку дитини, оскільки є основою для розвитку логіко-математичних уявлень, конструктивних навичок, уявлень про властивості та ознаки предметів. Актуальність будь-яких питань, пов'язаних з сенсорним вихованням дітей обумовлена тим, що дошкільний вік є сенситивним періодом для розвитку здібностей.

Богун Анастасія працювала над темою «Особливості вивчення геометрії в дошкільному віці»,  висвітлила важливість формування уявлень про форми та геометричні фігури у дітей дошкільного віку, розкрила сутність практичних методів формування уявлень про форми та геометричні фігури у дошкільників, використовувала різноманітні дидактичні ігри, Геоконт, Танграм. 




Організація науково-дослідної роботи є важливою складовою підвищення ефективності професійної підготовки майбутнього фахівця, що передбачає індивідуалізацію навчання та сприяє реалізації студенто-орієнтованого підходу, розширює обсяг знань, умінь і навичок здобувачів освіти, дає змогу розвивати творчий потенціал, критичне мислення, ініціативу, спонукає до самостійних пошуків. Студентське наукове товариство завжди відкрите до нових ідей!





Немає коментарів:

Дописати коментар

  ЗДОРОВʼЯ - НАЙБІЛЬША ЦІННІСТЬ! Щорічно 7 квітня відзначається Всесвітній день здоровʼя. 💪  З метою формування однієї із складових професі...