ВЧИТЕЛЬ НОФОЇ ФОРМАЦІЇ

 





Коуч тренінгу Літта МАКСІМОВА


20 жовтня 2025 року для здобувачів освіти 41 і 211 груп освітньо-професійної програми «Початкова освіта» в Олександрійському педагогічному коледжі викладачі педагогіки Літта МАКСІМОВА, Олена БИКОВА, спільно з керівниками практики та керівниками навчальних груп Оксаною НОВІКОВОЮ, Анастасією СЛОБОДНІЧЕНКО провели тренінг «Я у професії», спрямований на формування у майбутніх вчителів початкових класів закладу загальної середньої освіти здатності вирішувати типові спеціалізовані задачі початкової освіти. Студенти стали активними учасниками моделювання уроку, впровадження стратегій  НУШ, використання  цеглинок  LEGO, підручників для якісної освіти.

Проведення тренінгу «Я у професії» сприяє глибшому усвідомленню студентами значущості вчительської професії, формує позитивну мотивацію до педагогічної діяльності, розвиває навички саморозвитку, творчості та відповідальності.

Професійна підготовка – це формування особистості, врахування вимог ринку праці, розвиток потенціалу всіх учасників освітнього процесу





Таким чином, тренінг став ефективною формою реалізації компетентнісного підходу, закладеного в освітньо-професійній програмі «Початкова освіта», і створив умови для становлення сучасного, компетентного, креативного вчителя Нової української школи.


 


ВИСОКИЙ ОСОБИСТІСНИЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

 м. Київ, 2025 р.

 
Приємним кроком, у завершенні методичної декади циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського є усвідомлення, що праця педагогів цінується на державному рівні!
 


Літта МАКСІМОВА 
заступник директора Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського з навчальної роботи, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, викладач циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання 


отримала подяку від Міністерства освіти і науки України, Державна установа «Науково-методичний центр  вищої та фахової передвищої освіти за високий професіоналізм, активну життєву позицію, небайдужість до актуальних питань освіти, внесок у формування якісного змісту навчально-методичного журналу «Фахова передвища освіта» та підтримку науково-методичних ініціатив Науково-методичного центру ВФПО.
Ця відзнака — не лише визнання особистих досягнень, а й підтвердження ефективної роботи всієї педагогічної команди, її прагнення до безперервного професійного вдосконалення, креативності та відповідальності за якість освіти.
Щира вдячність Міністерству освіти і науки України та НМЦ ВФПО за високу оцінку діяльності, підтримку педагогічних ініціатив і натхнення до подальших звершень!
💙💛
Щирі вітання, від членів циклової комісії, Літта Єгорівна! 
Нехай ця подяка стане стимулом до нових ідей, творчих рішень та професійного зростання в ім’я розвитку сучасної української освіти.

КОНЦЕПЦІЯ "ПЕДАГОГІЧНИЙ ХАКАТОН"

 






Завершення методичної декади циклової комісії викладачів психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського відбулося 03 жовтня 2025 н.р. спільним зібранням педагогічного складу коледжу та здобувачів освіти.



З метою підвищення якості методичної роботи, стимулювання творчості педагогів, креативності студентської спільноти та популяризації інноваційних форм освітньої діяльності в нашому закладі освіти було реалізовано концепцію інтерактивного психолого-педагогічного вісника «Педагогічний хакатон».


🔹 Мета тижневого заходу – створення платформи для обміну досвідом, ідей та напрацювань педагогів, спрямованих на розвиток професійної компетентності, педагогічної культури та інноваційного мислення.

Вісник мав форму інтерактивного освітнього простору, у межах якого викладачі представили власні напрацювання, теоретичні погляди й практичні рішення щодо вдосконалення освітнього процесу.



 📘 1 сторінка: “Моя професія – педагог” (Бикова О.О., Тарасенко О.В.)

Цей розділ став своєрідною візитівкою учасників. Педагоги та студенти поділилися власним баченням покликання вчителя, професійних цінностей, педагогічних принципів і натхненням, яке дарує робота з дітьми.
💬 Тут звучали слова про любов до професії, віру в дитину та важливість щирості у педагогічній взаємодії.

 


📗 2 сторінка: “Теоретична складова освітньої діяльності” (Васильчак Я.В., Кузьменко С.О.)

На цій сторінці було представлено ключові ідеї з психолого-педагогічної теорії, сучасні підходи до навчання та виховання, результати досліджень у сфері педагогіки й психології.
Учасники мали можливість обговорити актуальні питання: гуманізацію освіти, педагогіку партнерства, інноваційні технології навчання, етичні орієнтири вчителя XXI століття.

 📙 3 сторінка: “Практична складова освітньої діяльності” (Слободніченко А.І.,Нікітіна М.М.)

Розділ став простором для презентації практичних кейсів, авторських методик, інтерактивних форм навчання та виховання.
Учасники ділилися досвідом впровадження ігор, тренінгів, методів критичного мислення, технологій формувального оцінювання та інтегрованих занять.

 📒 4 сторінка: “Родзинки сучасного педагога” (Діденко К.О., Нікітіна М.М.)

Це сторінка творчості, креативу та педагогічного натхнення 🌟
Учасники представили власні “родзинки” — ефективні прийоми мотивації, цікаві освітні проєкти, авторські вправи, нетрадиційні форми взаємодії зі студентами.
Розділ продемонстрував, що сучасний педагог — це не лише фахівець, а й творець, мотиватор і психолог одночасно.

 📕 5 сторінка: “Компетентнісний підхід до освітньої діяльності” (Бикова О.О., Слободніченко А.І..)

Фінальна сторінка об’єднала обговорення шляхів формування ключових і професійних компетентностей здобувачів освіти шляхом "Поради від серця".
У центрі уваги — практичні стратегії реалізації компетентнісного підходу, роль інтегрованих уроків та занять, міжпредметних зв’язків, проєктних технологій і самооцінки у розвитку сучасного учня.

 


🔸 Підсумки заходу:
Інтерактивний вісник «Педагогічний хакатон» став не лише методичним заходом, а потужним освітнім форумом, який сприяв розвитку професійної рефлексії, обміну інноваційним досвідом та зміцненню педагогічної спільноти.

💡 Педагогічний хакатон довів:
👉 освіта — це простір співтворчості;
👉 учитель — головний архітектор розвитку особистості;
👉 педагогічна майстерність — це поєднання знань, серця і натхнення.



 

 

БРЕЙНСТОРМІНГ "АКАДЕМІЯ СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСТЕЦТВА"

 




У межах методичної декади циклової комісії викладачів психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського 02 жовтня 2025 н.р. відбувся методичний захід у формі брейнстормінгу на тему: «Академія стилю педагогічного мистецтва».


Метою зустрічі було створення простору для творчого обміну ідеями, професійної взаємодії та саморефлексії педагогів, а також пошук ефективних шляхів розвитку педагогічної майстерності в умовах сучасної освіти.


🔹 Формат заходу поєднав елементи інтерактиву, рефлексії та творчого самовираження. Учасники активно долучалися до виконання методичних і психологічних вправ, що сприяли глибшому усвідомленню особистісних і професійних якостей педагога.


Упродовж роботи «Академії» проведено низку цікавих інтерактивів:
 «Вимоги до особистості вчителя» – колективне визначення сучасного портрету педагога;
️ «Терези істини» – обговорення професійних цінностей та етичних дилем у роботі викладача;
🎯 «Колесо балансу» – самооцінка гармонійності професійного й особистісного життя;
💬 «Форум думки» – вільний обмін ідеями щодо шляхів удосконалення педагогічної майстерності;
🌈 «Емоційна рівновага» – вправа на розвиток емоційного інтелекту та саморегуляції;
🚀 «5 кроків до успіху» – визначення індивідуальних стратегій професійного зростання;
🖌️ «Малюнок на піску» – творча рефлексія власного педагогічного стилю;
 «Вправа Х» – підсумковий інтерактив, спрямований на виявлення ключових складових педагогічного мистецтва.
У процесі роботи педагоги не лише обмінялися досвідом, а й змогли побачити власну професійну діяльність крізь призму особистісного розвитку, творчості та емоційної культури.



📍 Результатом заходу стало формування спільного бачення стилю сучасного педагога — професійного, толерантного, креативного й емоційно врівноваженого.
 

💡 Захід довів, що педагогічне мистецтво — це гармонія знань, серця й особистісної культури, а розвиток кожного викладача — запорука якості освіти в цілому.

 

З турботою про ментальне здоров'я "КЕРУЙ ХВИЛЕЮ"

 

В Олександрійському педагогічному фаховому коледжі ім. В.О.Сухомлинського відбувся яскравий та енергійний тренінг на тему: «Скіл-бустер: Керуй хвилею. Як перетворити стрес на мотивацію», який провела практичний психолог та викладач психолого-педагогічних дисциплін та методик Яніна ВАСИЛЬЧАК.

Студенти 40, 110 групи спеціальності 012 Дошкільна освіта (А2 Дошкільна освіта) та викладачі Світлана Кузьменко, Ксенія Діденко відкривали для себе, що стрес — це не лише напруга й хвилювання, а й потужна хвиля, яку можна «осідлати» і перетворити на силу для досягнень. У дружній атмосфері вони малювали власні «хвилі стресу», створювали образи «Стрес-монстра та Мотиваційного героя», пробували техніки релаксації та навіть знаходили свій «мотиваційний якір» — символ внутрішньої сили, який допоможе у складних ситуаціях.
Особливо захопливою стала вправа «Склянка енергії»: кольорові стікери з виснажуючими та наповнюючими факторами показали, як важливо збільшувати кількість «зелених ресурсів» у житті.
Тренінг подарував студентам не лише нові знання, а й живі емоції, відчуття підтримки та впевненість у тому, що будь-який стрес можна перетворити на крок уперед.

ВЧИТЕЛЬ НОФОЇ ФОРМАЦІЇ

  Коуч тренінгу Літта МАКСІМОВА https://drive.google.com/file/d/1YF10JiCUjq5T11kYERH6lI-s0aTCxsSS/view?usp=drive_link 20 жовтня 2025 року дл...