ПЕРШІ ПАРОСТКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
за освітньо-професійною програмою "ДОШКІЛЬНА ОСВІТА"
Педагогічна практика «Спостереження та пробна практика» сприяє закріпленню
у здобувачів освіти знань, здобутих у процесі вивчення теоретичних курсів
психології, педагогіки, спеціальних методик, а також формуванню вмінь і навичок
організації режимних процесів, різних видів діяльності дітей, занять з
урахуванням вікових та індивідуальних особливостей.
Реалізуючи
тижневі завдання практики «Спостереження та пробна практика» та самостійної
роботи, протягом січня-лютого студенти-практиканти здійснювали організаційно-педагогічну та методичну роботу
в групах раннього дошкільного віку,
вчились застосовувати знання з
дошкільної педагогіки та фахових методик в освітньому процесі груп раннього
віку та молодшій групах ЗДО, формували уміння добирати методи та прийоми
організації режимних моментів у першу і другу половину дня освітнього процесу, намагалися
виробленню практичних умінь і навичок професійної діяльності, вчилися
самостійно проводити розвивальну і виховну роботу з дітьми раннього дошкільного
віку, враховуючи їх вікові й індивідуальні особливості, демонстрували
турботливе ставлення до здоров’я дітей. Всі види виконаної діяльності зазначені
в звітних матеріалах студента-практиканта (щоденнику, конспектах, звітах,
скарбничках).
Керівники практики: Бикова О.О., Гречана Л.І., Косенко В.А., Кузьменко С.О., Мендіковська Л.І., Савіцька В.С., Слободніченко А.І. забезпечують реалізацію мети практики яка передбачає: формування
у майбутніх фахівців здатності розв’язувати складні спеціальні завдання та
практичні проблеми в галузі дошкільної освіти з розвитку, навчання і виховання
дітей раннього і дошкільного віку, що передбачає застосовування загальних
психолого-педагогічних теорій і фахових методик дошкільної освіти на базах практики ЗДО № 8, № 16, № 39, № 43 м.Олександрії Кіровоградської області для здобувачів освіти 20, 30, 110, 210 груп за освітньо-професійною програмою "Дошкільна освіта".
Під
час проведення педагогічної практики студенти здійснювали спостереження
організаційної роботи в групах в І та ІІ половину дня, заходів життєдіяльності,
праці в природі, організацію харчування, проведення різних видів ігор та роботу
з батьками. Забезпечували діагностичну діяльність відповідною інформацією щодо
загального рівня розвитку дитини раннього віку.
Реалізуючи
програму педагогічної практики студенти-практиканти набували професійних вмінь
через самостійне проведення різних режимних процесів (прийом дітей, роздягання,
миття рук, харчування), режимних моментів (різні види чергування, праця в
природі, проведення різних видів спостереження, підготовка до занять) та
проведення занять.