Автор проєкту: Літта МАКСІМОВА
Викладачі освітніх компонентів:
![]() |
41 група - Літта МАКСІМОВА, заступник директора з навчальної роботи, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, викладач педагогіки |
![]() |
43 група - Олена Бикова, голова циклової комісії викладачів психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, викладач педагогіки |
Керівники академічних груп:
![]() |
43 група - Юрій ГАВРИЛЕНКО |
В Олександрійському педагогічному фаховому коледжі імені В.О. Сухомлинського викладачі циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання, при реалізації освітньої діяльності, спрямовані на модернізацію компетентністної підготовки
здобувачів освіти через набуття ключових компетентностей в галузі системи освіти
інтегрованим маршрутом вдосконалення здатностей, системи знань, умінь і навичок,
моделей комунікацій, професійної відповідальності та автономії випускників коледжу.
Мова, Україна, держава, я, майбутнє – ключові позиції громадянина, педагога, особистості. Це твердження стало основою інтегрованого заняття з педагогіки, проведеного 13.03.2025 для студентів 41 та 43 груп педагогічного коледжу.
Мова – пріоритетна складова реалізації власного «Я», кар’єрного розвитку, побудови і захисту демократичного суспільства.
Українська мова – зброя у відстоюванні прав і свобод громадян, цілісності та незалежності нашої країни.
Нормативна складова: Конституція України, Закон України «Про освіту», Закон України «Про фахову передвищу освіту», Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Мова має значення для особистісного становлення, для виконання трудових функцій, визначених професійним стандартом, зокрема: якісного провадження освітнього процесу, організації безпечного та здорового освітнього середовища, партнерської взаємодії з учасниками освітнього процесу, безперервного професійного розвитку.
Сформованість мовно-комунікативної компетентності передбачає здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання державною мовою, здатність формувати й розвивати мовно-комунікативні вміння й навички здобувачів освіти.
Студенти випускного курсу освітньо-професійної програми «Початкова освіта» Богошура Л., Олійник Н., Нор О., Лантух Д., які були спікерами заняття продемонстрували високий рівень сформованості вмінь взаємодіяти з учасниками освітнього процесу, застосовуючи конструктивні стратегії комунікації, вмінь формувати у здобувачів освіти здатність до взаєморозуміння, міжособистісної взаємодії засобами активної і пасивної комунікації.
Професійну та громадянську позицію щодо української мови майбутні вчителі початкових класів і вчителі фізичної культури висловили в таких формах комунікації: колективний проєкт, дидактична гра, флешмоб.
Немає коментарів:
Дописати коментар