ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ВИКЛАДАЧІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ТА МЕТОДИК НАВЧАННЯ.
Циклова комісія психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання працює під дивізом:
Справжня турбота про майбутнє
полягає в тому,
щоб віддати все справжньому
та реалізує методична проблему комісії – це шляхи модернізації компетентнісної підготовки студентів відповідно до вимог сучасного реформування освіти на засадах нормативно-правової бази системи освіти в Україні.
Алгоритм діяльності передбачає, рід етапів, перший з яких полягає у визначенні актуальних питань діяльності, сутність яких полягає в моніторингу викладацького складу циклової комісії, об'єктом виступає – відображення внеску кожного викладача комісії в освітній процес, предметом є – вирішення рівня суперечностей та протиріч, у досягненні мети діяльності, сутність якої полягає у - соціалізації теоретичного компоненту знань здобувача освіти в інструмент свідомої професійної компетентності, через адаптацію, імітацію, ідентичність, соціальну інтереріорізацію, високий рівень інтеграції.
Літта Максімова, реалізує в своїй діяльності методичну проблему, формування
професійної компетентності випускників коледжу на засадах емоційного інтелекту,
опанування якого допомагає успішно діяти за будь-яких обставин. Інтелект і
емоції по одинці, працюють менш ефективно а ніж в своєму поєднанні.
Світлана Івашньова, працює над методичною проблемою, застосування
інноваційних технологій у практичній підготовці фахівця закладів системи освіти
на науковому підгрунті. Успіх будь якої діяльності, залежить від наукового
обгрунтування.
Олена Бикова – впроваджує свою діяльність у напрямі методичної проблеми, формування
педагогічної компетентності здобувачів освіти на засадах громадянськості.
Випускники коледжу забезпечують майбутнє України.
Олена Тарасенко – вдосконалює методичну проблему, через здійснення
професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців для педагогічної діяльності,
яка передбачає ознайомлення, реалізацію, вдосконалення кейс-родзинок
організаційної, навчальної, виховної компоненти як для здобувачів освіти так і
для викладацького складу.
Віктор Косенко, в своїй діяльності реалізує методичну проблему - розвиток самостійного, оригінального,
критичного мислення як умова формування прикладних умінь, розвитку педагогічної
майстерності вчителя початкових класів. На основі компетентнісного підходу під
час практичної підготовки студентів.
Анастасія Слободніченко, реалізує методичну проблему - інноваційні підходи до
підготовки фахівця дошкільної освіти як вимога часу. Враховуючи кліповість
мислення у здобувачів освіти, інновації в освіті просто необхідні, вони
дозволяють розшири межі різних видів мислення.
Марія Нікітіна – впроваджує методичну проблему - класичні положення педагогічної спадщини В.О.
Сухомлинського як фундамент професійної педагогічної діяльності на засадах
культури. Фундамент професійної
педагогічної діяльності буде недосконалий без загального рівня культури здобувачів
освіти. Це і культура вчинків, ставлення, відношення і рішень.
Вікторія Савіцька, спрямовує свою діяльність на реалізацію методичної мети – у напрямі
практичної підготовки як засіб професійного удосконалення в системності
педагогічних технологій. Одним із засобів педагогічних технологій є друковані
джерела, які в свою чергу формують різний спектр компетентностей. Книга це ключ
до пізнання.
Ангеліна Полтава, спрямовує свою педагогічну діяльність на реалізацію методичної
проблеми - модернізація застосування групових форм роботи в процесі викладання
педагогічних дисциплін з урахуванням скарбів сучасної підготовки, які також в
свою чергу наголошують на використанні інноваційних підходів на засадах
класичних форм.
Яніна Васильчак, спрямовую свою роботу на вирішення проблеми - реалізація особистісно орієнтованого навчання і виховання в ході професійної підготовки майбутніх, за рахунок моніторингу. Тоб-то підхід, опанування, методика, результат, корекція дослідницької діяльності, як з позиції здобувача освіти так і з позиції викладача.
Немає коментарів:
Дописати коментар