ІННОВАЦІЙНИЙ ВІВТОРОК У КОЛЕДЖІ. УСПІХ "ПЕДАГОГІЧНОГО ХАКАТОНУ"

     

 Перебіг методичної декади циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського, зокрема 30 вересня 2025 року відбулися заходи в межах концепції «Педагогічний хакатон», який став простором творчої взаємодії педагогів, здобувачів освіти та охопив «Теоретичну складову освітньої діяльності».

Зранку викладачами циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського  Яніною ВАСИЛЬЧАК та Світланою КУЗЬМЕНКО була проведена «Скринька професійних побажань»

Захід об'єднав адміністрацію, викладачів та студентів спеціальностей: 
013 Початкова освіта (А3 Початкова освіта), 012 Дошкільна освіта (А2 Дошкільна освіта ), 017 Фізична культура і спорт (А7 Фізична культура і спорт).
Ця подія стала ефективною платформою для інтенсивного обговорення професійних дилем та проблем. Крім того, учасники отримали цінні професійні настанови та побажання.

Ключові події та лабораторії:

1. Експрес-голосування «Тренер як Вихователь: Гуманізм VS Результат», яке запропонували викладачі Світлана КУЗЬМЕНКО та Яніна Васильчак.

Студенти спеціальності 017 Фізична культура і спорт7 Фізична культура і спорт) вирішували складні етичні дилеми, обираючи найкращий підхід (авторитарний, гуманістичний/партнерський, результато-орієнтований) у конфліктних ситуаціях.

Обговорювалося, як діяти, якщо найкращий гравець порушує дисципліну. Варіанти дій включали: відсторонити (Авторитарний), обговорити індивідуально (Гуманістичний/Партнерський) або проігнорувати заради результату. 

 


2.    Лабораторія «Креативна Дидактика» 012 Дошкільна освіта  (А2 Дошкільна освіта ) підготовлена Світланою КУЗЬМЕНКО на тему: «Діяльнісний підхід та характеристики гри як ДНК освітнього процесу сьогодні для дошкільної освіти».

  3. Майстер-клас на тему:"Монтесорі-простір: майстерня розвитку та натхнення"012 Дошкільна освіта (А2 Дошкільна освітапідготовлений Яніною ВАСИЛЬЧАК, метою якого було відкрити секрети ефективного Монтесорі-середовища та навчитися втілювати їх у своїй педагогічній чи домашній практиці. 

3.    Студенти 1-го та 4-го курсів (групи 111, 40, 43) були запрошені викладачами Світланою КУЗЬМЕНКО та Яніною ВАСИЛЬЧАК здійснити пізнавальну мандрівку до Музею В. О. Сухомлинського «Історичними шляхами у сучасний день». 



Дякуємо всім учасникам за активну участь та професійний підхід!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар