Циклова комісія викладачів психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського ініціювала педагогічну діяльність в ІІ півріччі 2024-2025 н.р. із зустрічі 14.01.2025 р. у формі дискусійного майданчика на тему «Безпечне середовище в закладах загальної середньої освіти» з педагогічним колективом закладу загальної середньої освіти Ліцей № 10 Олександрійської міської ради Кіровоградської області та членами студентського самоврядування коледжу, з предметом обговорення освітнього середовища та його впливу на якість освітнього процесу з підготовки здобувачів фахової передвищої освіти освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр» за освітньо-професійною програмою «Початкова освіта» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О. Сухомлинського.
Коммунікація суб’єктів освітнього процесу, згідно програми партнерства, сприяє забезпеченню ефективній взаємодії, між цикловою комісією викладачів психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання з роботодавцями, представниками студентського самоврядування коледжу, для своєчасних корекційних підходів до педагогічної діяльності, задоволенню інтересів та потреб здобувачів освіти, цифровізації та гуманізації освітнього процесу, узгодженню програм освітніх компонентів освітньо-професійної програми «Початкова освіта» з потребами сьогодення, програм практичної підготовки здобувачів освіти, безпечних, комфортних умов для розвитку професійних та соціальних компетентностей майбутніх фахівців початкової освіти закладів загальної середньої освіти.
Техніки ефективної комунікації:
- Зворотнього зв'язку.
- Фокусування на досягненнях та результатах.
- Чіткості та структурованості.
- Невербальної комунікації.
- Активного слухання.
- Адаптації до співрозмовника.
- Ефективного використання пауз.
-
Емпатії.
Емоції мають значення!
Правила успішної комунікації:
-
Тон комунікаціям задає модератор співпраці, на основі
вмотивованості суб’єктів процесу.
-
ПЛАНУЙТЕ особистісні
комунікації.
-
Дотримуйтеся власної СТРАТЕГІЇ та МЕТИ.
-
Визначте особистісну ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ та фокусуйтеся на них.
Знайте їхні потреби, нахили та інтереси, острахи.
-
СПРОЩУЙТЕ. Особистісна мета — завжди бути раціональними, бути правильно
зрозумілими та цікавими. позбавляйтеся формальних слів, штампів, абревіатур,
зайвого пафосу, використовуйте символи та цифри для спрощення інформації, розповідайте
історії, пам’ятайте про важливість емоцій.
-
ПОВТОРЮЙТЕ стільки разів, скільки потрібно, щоб аудиторія
засвоїла вашу інформацію.
-
Надавайте інформацію в тому вигляді, в якому її буде
легко ПОШИРИТИ — поділитися в соцмережах, переказати на роботі або вдома,
показати друзям. Використовуйте фото, відео та інші форми візуалізації для підкреслення сучасності, масштабності, а
також для прискорення та донесення індивідуальних ключових ідей та відношень.
-
Організуйте зворотний зв’язок з цільовими аудиторіями,
щоб зрозуміти очікування аудиторії,
упередження, острахи, потреби та інтереси, надасть можливостті оцінити ефективність
комунікації та усвідомити про необхідність своєчасних корекційних заходах.
-
Демонструйте впевнений, особистісний шлях до ЗМІН.
Немає коментарів:
Дописати коментар