ПЕРШІ ПАРОСТКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
за освітньо-професійною програмою "ДОШКІЛЬНА ОСВІТА"

Керівники практики: Бикова О.О., Гречана Л.І., Косенко В.А., Кузьменко С.О., Мендіковська Л.І., Савіцька В.С., Слободніченко А.І. забезпечують реалізацію мети практики яка передбачає: формування
у майбутніх фахівців здатності розв’язувати складні спеціальні завдання та
практичні проблеми в галузі дошкільної освіти з розвитку, навчання і виховання
дітей раннього і дошкільного віку, що передбачає застосовування загальних
психолого-педагогічних теорій і фахових методик дошкільної освіти на базах практики ЗДО № 8, № 16, № 39, № 43 м.Олександрії Кіровоградської області для здобувачів освіти 20, 30, 110, 210 груп за освітньо-професійною програмою "Дошкільна освіта". 

Під
час проведення педагогічної практики студенти здійснювали спостереження
організаційної роботи в групах в І та ІІ половину дня, заходів життєдіяльності,
праці в природі, організацію харчування, проведення різних видів ігор та роботу
з батьками. Забезпечували діагностичну діяльність відповідною інформацією щодо
загального рівня розвитку дитини раннього віку.
Реалізуючи
програму педагогічної практики студенти-практиканти набували професійних вмінь
через самостійне проведення різних режимних процесів (прийом дітей, роздягання,
миття рук, харчування), режимних моментів (різні види чергування, праця в
природі, проведення різних видів спостереження, підготовка до занять) та
проведення занять.


Немає коментарів:
Дописати коментар