Передовий педагогічний досвід 

на принципах співробітництва

Участь Директора Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О.Сухомлинського Анатолія Литвина, заступника директора з навчальної роботи Літти Максімової, викладача соціально-економічних дисциплін Лідіі Мендіковської, викладача психолого-педагогічних дисциплін Олени Бикової та здобувачів освіти спеціальності: 012 Дошкільна освіта (Таміли Нестеренко, Софії  Кожем'як), 013 Початкова освіта (Вікторії Гаркуші) приймають активну участь у всеукраїнських науково-практичних конференціях: 06.10.2022р. у конференції присвяченій 104-річниці від Дня народження В.О.Сухомлинського "Вивчення і впровадження ідей В.Сухомлинського у практику сьогодення", за результатами конференції оприлюднено збірник матеріалів з працями здобувачів освіти та 27.10.2022 р. "Упровадження сучасних технологій для реалізації завдань освітніх галузей НУШ". Всіма учасниками отримано сертифікати.







 

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД 

У ФОРМУВАННІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

На засадах освітньо-професійної програми "Дошкільна освіта", щодо реалізації принципу студентоцентризму, грунтуючись на алгоритм формування інтеграції загальних та спеціальних компетенцій шляхом  механізму комунікації суб'єктів освітнього процесу

Важлива проблема, сучасного суспільства шлюбу і сімї, стала предметом серйозного діалогу поколінь, на відкритому занятті 28 листопада 2022 з навчальної дисципліни «Соціологія» проведеного викладачем соціально-економічних дисциплін, викладачем вищої кваліфікаційної категорії, викладачем-методистом Лідією Іванівною Мендіковською


у співавторстві з викладачем психолого-педагогічних дисциплін, викладачем вищої кваліфікаційної категорії, викладачем-методистом Оленою Олександрівною Биковою


при мотивованій участі студентів 210 групи спеціальності 012 Дошкільна освіта (керівник групи Олена Бикова)


у технології: лекція з елементами соціологічного дослідження.


Предметом обговорення постав соціологічний аналіз традиційної сім’ї, її інтерпретації та проблеми шлюбно-сімейних відносин в період війни. Студенти виявили високий рівень інтеграції загальних та спеціальних компетенцій, високу культуру сімейних традицій, виключної ролі сім’ї як ядра громадянського суспільства та держави Україна.


Проектна діяльність як активна стратегія навчання і розвитку


 КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ

Сьогодні, 22 листопада 2022 року викладач психолого-педагогічних дисциплін, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Кузьменко Світлана Олександрівна провела відкрите заняття з навчальної дисципліни педагогічні технології НУШ на тему: "Проектна діяльність як активна стратегія навчання і розвитку".

Комісія викладачів психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання готує студентів в межах нових підходів до системи освіти через діяльність відповідно до їх особистого інтересу, використовуючи в практиці інновації, проектні методи, що є дуже ефективним і актуальним підходом до навчання і викладання. Проектна діяльнісь - одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації здобувачів освіти, формує необхідні життєві компетенції.
Робота у формі проектного навчання мотивує здобувачів освіти до навчання та покращує рівень навчальних досягнень.

Ток-шоу «Візуалізація: якість освіти, якість життя…»


ПРОГРАМА СПІВРОБІТНИЦТВА
ТОК-ШОУ "ТЕХНОЛОГІЯ СКРАЙБІНГ"

при підтримці: Директора Анатолія Литвина та адміністрації Олександрійського педагогічного фахового коледжу імені В.О.Сухомлинського та адміністрації ліцею № 10 м.Олександрії

 10.11.22. викладачі комісії психолого-педагогічних дисциплін та методик навчання провели майстер-клас "Технологія скрайбінг", організований в інтерактивній формі ток-шоу на базі ліцею № 10 Олександрійської міської ради Кіровоградської області. 

Розглянули теоретичні засади скрайбінгу - техніки презентації (від англ. «scribe» – створювати ескізи або малюнки), винайденої британським художником Ендрю Парком. Обгрунтували практичне висвітлити використання цієї технології в партнерстві  викладачів і студентів педколеджу. Практичний аспект технології скрайбінгу широко використовується в освітньому процесі коледжу,  при здійснені процесу учіння і при здійснені процесу викладання. З позиції викдання: проведення майстер-класу з ініціативи  Максімової Л.Є. «Скрайбінг-пошук», при підтримці методичного кабінету коледжу, в процесі викладання освітніх дисциплін психолого-педагогічного циклу, соціально-економічних дисциплін, дисциплін природничого циклу систематично здійснюється впровадження елементів технології скрайбінг: структурних та опорно-логічних схем, елементи Лего, різножанрові, тематичні презентації, створення лепбуків, візуальних карт памяті, мнемотаблиці. З позиції процесу учіння - технологія скрайбінг наприклад використовується на заняттях з інформатики під керівництвом викладача Орденко Ірини Миколаївни: здобувачі освіти працюють в програмі 

PowerPoint 

 за допомогою простих рухових картинок, предметів,  анімації створюють рухому візуалізацію. Анімайціна візуалізація з одночасним поясненням, тлумаченням сутності категорій забезпечує високу якість засвоєних знань.

Апробовували такі стратегії візуалізації як "Я-образ", "Я-професія", "Налаштуйся на позитив", "Мозаїка майбутнього", "Бумеранг".

Ми спроєктували своє майбутнє, побачили його образ і наблизили його.
Візуалізація (скрайбінг) – про це говорить і використовує вся прогресивна освітянська спільнота. 
Про це не могли не говорити та не використовувати МИ.