САГАЙДАК О.А.


Сагайдак Ольга Андріївна 
Викладач психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик

ОСВІТА:

   ۝   Комунальний вищий навчальний заклад «Олександрійський педагогічний коледж імені В.О. Сухомлинського», здобула освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста за спеціальністю «Початкова освіта», здобула кваліфікацію вчителя початкової освіти, вчитель інформатики початкової школи. 2015;

*       ۝  Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти бакалавр напрям підготовки «Дошкільна освіта» професійна кваліфікація Вихователь дітей дошкільного віку. Вчитель початкової школи.

*       ۝  Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр спеціальність «012 Дошкільна освіта» освітня програма Дошкільна освіта. Початкова освіта професійна кваліфікація Організатор дошкільної освіти. Вчитель початкової школи.

 

СТАЖ РОБОТИ: 6 років

 МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКЛАДАЧА

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯрівнів навчальних досягнень студентів  з навчальної дисципліни


Опис 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯрівнів навчальних досягнень студентів  з навчальної дисципліни         

               

Гімнастика пробудження у віршах
І.Боберський-видатний діяч західноукраїнського фізкультурно-спортивного руху
Приклад заняття
Схема проведення ранкової гімнастики в приміщенні для дітей молодшої групи
Методичні вказівки до проведення іспиту
Питання до іспиту

 КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯрівнів навчальних досягнень студентів  з навчальної дисципліни

Інформаційні ресурси

1.     Квіт С. Масові комунікації. – Електронна бібліотека. – Журналістика : [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://textbooks.net.ua/content/category/46/87/52/

2.     Світ соціальних комунікацій : науковий журнал. – Київський міжнародний університет : [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.kymu.edu.ua/svit-soc-comunicaciy.html

3.     Центр комунікативних трансформацій. – Києво-Могилянська академія : [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.ukma.edu.ua/index.php


 Різнорівневі форми контролю


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо реалізації Професійного стандарту дошкільної освіти на базі  Олександрійського педагогічного фахового коледжу  імені В.О. Сухомлинського за освітньо-професійною програмою  спеціальності 012 Дошкільна освіта 

ІНОВАЦІЇ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЙ СТУДЕНТАМИ НА ПРАКТИЦІ. ОСВІТНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗДО

Матеріали на основі  спадщини В.О. Сухомлинського
Педагогічна практика (Дошкільна освіта)
Навчальні програми
Інклюзивна освіта

КМЗ
 Навчальні програми 
 Силабус 

ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

Академічна доброчесність

Іноваційні технології 

Контроль знань здобувачів освіти 

Дистанційне навчання 012

Банк творчих робіт студентів   

Списки оновлених джерел

СНТ

Інформаційні технології

Робота з роботодавцями

Матеріально-технічне забезпечення
Безпечне середовище

Особи з особливими освітніми потребами

Моніторинг потреб та інтересів

Працевлаштування

Дуальна освіта 
Неформальна освіта
Методи комунікації зі студентами
Дистанційне навчання
Сиситема самоосвіти 




1 коментар: